G-9Q5QSD1WHY יעוץ ארגוני ועסקי תפקיד חשוב מאד מתפנה אצלכם במשרד טל לוי דיאמנשטיין יועצת אירגונית ומנחה עסקית
top of page

עושים עסק
- מאמרים

חיפוש

תפקיד חשוב מאד מתפנה אצלכם במשרד



הילארי קלינטון

אתה יודע בוודאות שהתפקיד תפור עליך!! אתה התכוננת כל חייך לתפקיד הזה, קנית את הבגדים הנכונים, אמרת את כל המילים הנכונות, אתה יודע את החומר, אתה מנוסה.

פתאום ... באגף ממול קופץ לו אחד העובדים, ומבקש להכריז בקול רם שהוא, הוא עצמו מתכוון במלוא הרצינות להגיש את מועמדותו לתפקיד. אתה מגחך. כולם יודעים שזאת בדיחה.

הוא לא האדם הנכון. הבוס לא סובל אותו. הוא איש גס רוח. מנבל את הפה, רודף שמלות. לא אחת העיר הערות שאופיין מיני כלפי יתר העובדות.  הוא לא האיש הנכון לתפקיד וסיכוייו קלושים.

יום רודף יום. אתם שניכם עושים מאמצים גדולים, התפקיד הזה חשוב לכם.


בזוית העין אתה קולט שלא פעם, בפינת הקפה, הוא מצליח לתפוס שיחה עם האנשים החשובים באמת, אבל אתה לא פראייר, התכוננת כל חייך לתפקיד הזה, יש לך אסטרטגיה ברורה. ו ... בכלל - הוא בדיחה. אין לו סיכוי מולך, או שכן. מידי פעם אתה מבין שהבוס זורק לו קריצה.


כשתפסו אותך שולח מיילים פרטיים על חשבון העבודה, וקראו אותך לבירור אצל הבוס, קיבלת נזיפה. מתסכל.

אמרת לאישה שזה הופך את הכל לבעייתי, ועדיין - זה שלך, אתה יודע את זה, כבר קנית חליפה.


מגיע היום הגדול שלך, אנשים במסדרון עוברים לידך וטופחים על השכם ולוחצים לך את היד. הרוב הגדול קורץ לך. ליאורה הציעה להכין לך משהו לשתות.


ואתה מרגיש את זה. יש לך כבר רשימה בראש של כל האנשים שתמכו בך, אתה יודע שתחזיר להם, חוץ מלשרית, כי היא דו פרצופית ואומרת לכל אחד מכם בדיוק את מה שהוא רוצה לשמוע, אבל אתה מבטיח לעצמך שלא תתנכל לה, רק לא תשדרג את מעמדה כמו שהיית יכול.


לא חשוב. עוד דקה נכנסים לשיחה אצל הבוס, אתה תכף שם. מקבל את תפקיד חשוב

אתם יושבים יחד. אתה, הבדיחה וחברי ההנהלה.

-"משהו לשתות?" שואלת ליאורה וממקדת בך את מבטיה.

מים, אתה מבקש, מתאמן על הקול הסמכותי, שבוודאי תזדקק לו.

החלטנו ברוב קולות, שבא לנו שינוי, זאת אומרת, אתה חייב להבין, אתה עובד טוב, אחד הטובים שהיו לנו, אתה מנוסה, רהוט ומתלבש ממש טוב, אתה האיש המתאים לתפקיד, אבל העולם השתנה, היום העובדים זקוקים ליכולות אחרות, ואתה.. אתה של פעם.

ליאורה חוזרת עם המים שלך, אתה זקוק להם יותר מאי פעם.

אתה מתחרט שסמכת על היכולות שלך בלבד, על הפוליטיקה הפנימית, שכששאלו אותך - לא התעקשת להביא חברת ייעוץ חיצונית, מומחית בניהול משאבי אנוש וגיוס עובדים בהתאמה אישית.

אבל היי, היה מעניין.


לפעמים כל מה שצריך, כדי שנגיע לאן שאנחנו רוצים, נמצא במרחק שיחת טלפון קצרה. 


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page